tröttttttt

morsning korsning! nej skojar haha.. är astrött. kom hem ganska sent igår och somnade inte förens vid typ 12 och vaknar tidigt. -.- helgen har varit bäst, trotts regnet. men vi gjorde det bra, ellerhur tjejer?♥ dagen var verkligen bäst igår, särskilt kvällen! började med att cykla till my och ida och sen stack vi till alva och kollade på karnevalen, sen stack jag my och ida hem till my och tog kort. failade hårt på en bild, ramlade baklänges HAHA skrattar nu när jag tänker på det.. sen drog vi upp till marknaden snabbt, träffade issa och sen vidare till tivolit! (Y) åkte bara virvelvinden typ 12564 gånger, asroligt. jag och ida typ dog.. sen träffade vi massa andra personer, kulkul! och sen där vid halv 10 skulle jag och nåra till hem, lyckad dag verkligen och lyckad helg också! idag är det min lillebrors födelsedag och morsdag också för den delen, så ska släppa datan nu haha! puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0