rubrik

hej hopp ! :D igår var det ju gvddagarna, stack direkt t my efter en sämst dag i skolan. vi mötte upp ida och sen åkte vi vidare och mötte alva och lina, och sen kom vilma & alma. haha jag dör, jag åkte virvelvinden med my och ida.
ni tror inte att jag slår i huvudet i en järngrej ?
JO. HAHAHA! men det var värt det, gud vad kul det var !
sen uppträdde my och ida, ni var helt grymma, vi tjejer hade köpt en grej som vi kastade upp på scenen haha ;)

idag blir det först karnevalen med my, alva och ida !
askul! hoppas på bättre väder än vad det var när jag skulle cykla hem igår .. det verkligen öste ner regn,
skönt att det var lite sol och värme igår iaf! men nu ska jag fixa iordning mig, vi ses ! (Y)

fail bild från skolan


Kommentarer
Postat av: ida

klart att det görs om , gör det senare idag , virvelvinden HAHHA :D älskar dej mmed 1<333

2011-05-28 @ 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0