lägga ner bloggen???

ja det suger verkligen, funderar på att lägga ner min blogg och starta ny om ett tag. just nu behöver jag förändring!!! är ganska trött på att blogga, samtidigt inte, asso det är fett kul men nu har jag lixom ingen blogglust? :( hjälp mig?!

shofräääs, igår var jag sjuk. (N)
blä, det gillar vi inte! så i stort sätt hela dagen latade jag mig stort haha (a), bakade chokladbollar med min söta syster också, mys! bara att jag fick städa allt eftersom hon skyllde på att en geting hade dött och att hon skulle på begravning? haha, söt.
var mycket egentligen som jag skulle ha gjort igår, men som inte blev av för min äckliga förkylning.. :S
skulle gått på my's loppis och sen skulle jag kanske gått med alva på match, skulle träffat linnea en stund med.
ingenting blir av, blä.
nu mår jag iaf bättre och är sjukt taggad inför helgen! =D
pusshej





Kommentarer
Postat av: Sofi

Hejsan jag vill inte att du lägger ned bloggen! Du vet säkert inte vem jag är men jag går i Agnes L klass och jag läser din blogg varge dag! Lägg inte ned Please :D <33

2011-05-23 @ 14:35:27
URL: http://zoofys.blogg.se/
Postat av: Sofi

Lägg inte ned bloggen! <33 Snälla :D

2011-05-23 @ 14:37:11
URL: http://zoofys.blogg.se/
Postat av: MÅNGA LÄSARE HÄR

LÄGG INTE NER DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

älskar att läsa den sjukt mkt!!l

läser den varje dag!!

2011-05-25 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0