jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så


love you bellut!
h
ey ! =D

hur har eran dag varit? min har varit helt dunder =D
först skolan, inget speciellt hände där typ haha mer än att på lunchen hade vi fett roligt!
och så hade vi idrott, fett rolig vikarie hoho! helt rolig var han. ^^
sen efter skolan kom kevin till mig och vi hade skitkul verkligen haha,
först pratade vi lite och sen hade vi värsta kriget med mina gummiband? haha!
sen från ingenstans kom vi på att vi skulle driva med min bror och hans kompisar,
haha omg vi lyckades verkligen! skitkul. ;)
vi gjorde mera grejer men sen gick han för en stund sen, så följde honom en bit och aa. :)
tack för dagen kevin, du är bäst! =D♥

imorgon ska jag till göteborg, liseberg med min familj.
kommer bli skoj japp! fast går iallafall inte gasten igen, det är helt klart.. haha usch, typiskt mig att göra saker jag egentligen inte klarar av.. men hur som helst, uppdaterar inte så mycket mera än på morgonen imorgon! take care.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0