jag ryser när jag hör ditt namn, de' bara e så


herregud kan aldrig hålla mig för skratt, fick tillomed han som skulle fota oss att tro att han var
med i dolda kameran..

hey =D
blev precis klar med min svenskaläxa, eller precis och precis, för kanske en halvtimma sen.. och jag började vid klockan 5! :o har aldrig hållt på med en läxa så länge.. man skulle typ skriva om alla åren på den skolan jag går på, skrev mest om 6an haha. gud vad jag kommer lipa sen på skolavslutningen :(..

aja, var med världens bästa my innan =D♥
vi cyklade runt och snackade om massa saker och sen stack vi hem till mig och gjorde helt random saker..
och sen läxan dårå..
imorgon kanske jag ska träffa kassie sötnosen.♥
längesen nu ju!
hur som helst, ska snart sussa så vi hörs imorgon eller något.
take care!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0