jag kommer, jag kommer, jag kommer baby!

hallåhallå! =D
hur har er dag varit?
min har varit super bara för att jag var med my huhu!

först kom hon till mig, sen stack vi ut och bara snackade lite om allt typ.
sen efter det cyklade vi till mig och tog "modellbilder", och sen stack vi och köpte glass.
vi såg kevin & daniel =) så vi skrek på dom haha!
sen cyklade vi runt lite som luffare och sen åkte vi hem till mig och hoppade studsmatta.
haha helt sjuka är vi .. för helt plötsligt från ingenstans får vi för oss för att göra gasten i min
källare? öh.. så vi tillbringade den största tiden nere i min källare och skrämde min bror och hans kompisar? HAHAHAHAHAH!
fullt normala måste jag säga!
sen skulle my hem så följde henne i ösregnet, usch hatar regn!
hoppas det blir bättre väder till imorgon, orkar faktiskt inte med alla väderförändringar hela tiden.. :o
ena veckan - ja, då kan man gå i shorts och linne,
nästa snöar det? och sen regnar det i flera dagar,
sen blir det steksol i några dagar och sen regnar det igen.
ÅH blir galen!

men aja, ni får ha det bra.
take care!


verkligen längesen egentligen om man tänker efter..
älskar dig oavsätt bästavän, tillsammans är vi oslagara! =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0