i'm into you

hej!
dåligaste uppdateringen, sorry for that.
men har helt enkelt inte hunnit!
kom hem från en aslyckad helg i göteborg med min kära klass i söndags, så sjukt kul var det!
sen igår var det skola igen haha vi skulle gå och kolla på en fett seg konstutställning?
gah. höll på och somna därinne .. haha
sen efter skolan kom kevin till mig, va med honom länge och hade askul. =D
sen idag var det skola, slöjden blev kaos,alla var hypade men kul var det!
efter skolan stack jag ut en sväng med amanda nästan direkt, vi gick och köpte glass hihi.
tjockiiiiisar.
sen hem igen, hade värsta vattenkriget med min bror och min pappa haha.. fint.
blev helt nersprutad och var genomblöt sen när jag kom in igen haha, gräsig också, fräscht!

imorgon åker jag till stockholm och därför kommer jag inte uppdatera bra på ytterligare flera dagar haha, förlååt! är inte alls taggad inför att packa en massa saker igen, orkar inte. kommer nog inte packa sådär överdrivet igen.. haha.. gissa vem som kom där med tre väskor medan alla andra hade typ en ryggsäck?
stockholm blir det imorgon iallafall, kommer sakna massa personer men särskilt my och kevin!
kul blir det iaf.

naej, nu ska jag nog packa allt.
take care ♥


världens finaste!!! love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0