I LOVE TO DANCE!!!

hejsan svejsan!!

är superdunderglad just nu, det är säkert för att jag har dansat exakt hela dagen, blir så glad utav det hihi!
idag hade vi 3 föreställningar, gick superbra, bra kämpat alla tjejer! ni är grymma :D
vi fick typ kolla på när dom hade spelat in oss, våran dans och alla andra danser.
lite pinsamt eftersom det var på storduk så alla kunde se, och såg ganska efterbliven ut också .. ^^

dansdagarna 2011♥

anyway, ska till göteborg imorgon med min fula klass!
nej nu skojar jag bara, min fina klass! :)
kommer bli asroligt, är taggad som sjutton. ;)
ska packa nu, kommet troligtvis packa hela kvällen eftersom jag alltid ska ha med mig hundra saker haha.. typiskt mig. aja, men ha det toppen pusshej


såhär "vackra" är bella och jag ibland i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0