hemma

halloj allihopa hihi!
är hemma från stockholm nu, har faktiskt saknat några söta personer här, annars var det toppen! =D
kan skriva lite kort om dagarna hehe, akej. i .. onsdags kom vi halvsent så då gjorde jag inte så mycket, sen dagen efter åkte vi till mälarhöjden och träffade fina personer. sen på fredagen så åkte vi in till ett shoppingställe i skärholmen, köpte lite saker :) .. en klänning, nelontights (eller vad det heter..), armband osv! nöjd! =D sen senare på eftermiddagen åkte jag och mötte upp min kusin, elin på tunnelbanan, sen åkte vi in till stan, fotade lite och hade det allmänt bra! alltid lika kul att träffa henne. :)♥ sen promenerade vi till tunnelbanan igen och åkte till henne, där var typ halva min släkt haha, stannade hos dom en stund och sen åkte vi hem igen.

idag åkte vi hem, ganska segt att sitta typ 5 timmar i bil men aa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0