första uppvisningarnaaa


sho bloggen,
första uppvisningarna på dansen för i år blev idag!
och det gick faktiskt fett bra.
hade helt glömt bort den dära känslan precis när man går in på scenen, haha så blev skitnervös, men sen gick det över! gick fett bra för våran grupp tycker jag, ni är helt awesome tjejer! :-D

aja, här är min dag:

vaknade imorse och sen cyklade jag till skolan, herregud vad alla vad hypade på morgonen .. jag råkade kasta upp ett suddi på lampan så fick klättra upp på bordet och plocka ner det haha! bella och jag fick ett speciellt ryck innan lektionen också, anteckna. sen var det rast, efter rasten cyklade jag hem till mig med alma och en till och sen åkte vi vidare upp till dansen!
och dansuppvisningarna gick ju då väldigt bra tycker jag iallafall, förutom att jag fick världens hjärnsläpp vid en del och glömde vad vi skulle göra.. aja sånt händer.. sen efter dansen duschade jag och fixade iordning mig, och sen stack jag ut en stund med amanda och michelle, satt och snackade lite men var inte med dom särskilt länge. ska nog ner och kolla på tv med min fina mamma nu! ha en bra kväll, poss! ♥

glömmer aldrig den dagen!
jag älskar dig otroligt mycket bästavän♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0