:(

kom på att tänka på en grej igår..
kan inte fatta att våran klass ska splittras om bara en månad!
kommer säkert att gråta på skolavslutningen, är sjukt taggad inför 7an och allt nytt men jag kommer verkligen sakna många! seriöst när jag tänker på 6an kommer alla minnen upp, har verkligen varit ett underbart år, mycket mycket mycket bättre än vad jag hade trott att det skulle bli. har aldrig mått bättre än vad jag har gjort under
6an. tiden har verkligen gått sjukt snabbt.
känns som det var nyss som det var augusti? då visste jag ingenting om allt som skulle hända!
har verkligen förändrats på bara ett år, men är glad över det.
kommer verkligen sakna min lilla klass och många andra också, är som sagt dunder taggad inför 7an och de nya klasserna, men 6an kommer alltid vara ett av de bästa åren helt klart! ♥

love you guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0