dålig på rubriker..

Yah.

hej bloggen!
stack ut med maya i eftermiddags och först var det meningen att vi skulle gå och fika, men allt var stängt så vi stack till ica och köpte glass istället. HAHAHAH "här sitter vi och äter glass!!" .. åh alltid jag som lyckas skämma ut mig :(.. sen stack vi vidare till maya och tog massa nya bilder, fina bilder för en gångs skull haha vi har aldrig kunnat vara seriösa på foton förut. bilderna på henne var aaaaaasfina verkligen!! kom hem för ett tag sen, sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart gå och sova haha, har dans imorgon i 4 timmar så ska inte vara trött! haha. har inget mer att skriva, bilderna som jag & maya tog idag får ni se såfort jag har fått dom hihi. puss


HAHAHA gammalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0