bästa helgen!

heeeeeeeej allihopa!
ni fattar verkligen inte hur bäst helgen har varit, haha mobbad som jag är tänker jag skriva om allting nu hihihi!
i lördags åkte jag och hämtade amanda sen åkte vi till tågstationen, alla var helt hypade på vägen dit haha! sen efter en stund var vi i göteborg, då åt vi inne i nordstan och sen åkte vi till vandrarhemmet. :p
jag, issa och bella delade rum!! HIHIHI, bäst ju ;)
så vi fixade till oss lite, och sen åkte alla till liseberg! hade askul verkligen med alla, ni är bäst!
HAHAHAH, amanda? "heeeeej sötnos!" ...
sen gick jag, amanda, issa, bella, michelle och några till, till flumride och åkte den. HAHAH vi blev asblöta! sen stack vi till kanonen, haha skrek som en idiot men gud vad kul det var! och sen åkte vi colorado, haha amanda fick en vattenstråle rakt i ansiktet fattar ni vad vi andra dog av skratt eller? xD
sen gick jag och några till och köpte glass, och ni kan verkligen inte gissa vad som hände..
asso en FÅGEL LANDADE I MITT HUVUD! panik..
sen åkte vi massa annat, jag och issa stack till balder och ni fattar inte vad jag skrek på vägen upp i backen, alla skrattade åt mig helt taskigt :( .. 
omg. sen gick vi till gasten, det var det dummaste jag någonsin har gjort, jag skojar inte, svimmade nästan.
man går ju i ett led och jag gick näst längst bak, och det var massa äckliga figurer som verkligen skrämde livet ur mig, jag var inte berädd på att det skulle vara så läskigt där inne! alltså tillslut började jag storlipa, ville bara ut därifrån men de dära äckelfigurerna tyckte bara att det var roligare så de skrämde mig ännu mer?
skrek iallafall som värsta idioten och såg ut som ett mongo när jag kom ut därifrån.. haha 2 bad for me.
men sebbe och albin tyckte helt synd om mig så de gjorde allt som jag bad dom om! :D
tvingade med dom överallt, hihi.
sen åkte vi hem till vandrarhemmet, jag issa bella simon albin och sebbe hade lite partyparty på kvällen ;D haha, nej men de kom över till oss och sen hade vi väckt typ alla -.- haha, kändes så iallafall. de stannade hos oss till klockan 12, halv 1 och sen låg vi tjejerna uppe och snackade.

sen på söndagen vaknade vi och så duschade jag, sen stack alla och åt frukost och sen åkte vi till universeum. hände inte så mycket där men det var kul iallafall! sen åkte vi till paddanbåtarna, haha det flög in en massa vatten på mig :( helt synd! haha, så gömde mig under jeansjackan. :)
sen efter paddanbåtarna åkte vi till göteborgshjulet, fast fick därinne eftersom jag verkligen hatar höjder, men eftersom jag älskar utmaningar så gör jag allt såntdära idiotiskt haha.. hur som helst, fick lite panik där inne så amanda och jag tryckte på nödstopp och fick då därifrån HAHAH! när vi hade åkt klart, eller ja dom andra då (a).. så gick vi till nordstan och shoppade. jag köpte inte så mycket, men ett linne och en bh. sen köpte jag såna hära gummiarmband också, love it! vi var där i typ 2 timmar, sen gick tåget hem.
alla var helt hypade haha .. orkade ingenting typ var helt helt helt trött verkligen!

tack för helgen allihopa!
ni är bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0