my jag & alvaaaaaaa och lappuppdraget HAHAH

hejsan svejsan! :D
skolan idag var helt random, ni fattar seriöst inte vad som hände, eller jo ni kommer fatta efter att jag har förklarat, på lunchen hade jag och bella gått för att hämta mjölk och sen när vi kom t baka till det rummet vi äter i, så är det dörr in dit och den såg helt öppen ut, men så stängde en tjej den rakt på mig HAHA? så gick alltså in i dörren med hela mjölken och eftersom bella kom springandes fick jag hennes mjölk över mig också, mmmm trevligt! hela min kofta blev helt blöt och mina jeans med -.-
sen efter rasten satt jag på en sån "soptunna", fast man lägger kartong i, det var bara det att jag öppnade locket och satte mig och skulle testa hur långt ner jag kunde sjunka, aa och så glider jag ner fett långt och fastnar?! och när mina underbara vänner försöker hjälpa mig slår jag bort dom? HAHA! och då ringer det in, alla kommer och där sitter jag och dör av typ panik, haha nej ibland undrar jag hur normal jag är ..

sen efter skolan bytte jag om och sen cyklade jag till my. :D♥

där var alva också, vi stack ut och lämnade lappar om loppis och så,

dom jag gav till var värsta retard, jag skojar inte .. :( fick stå och förklara var jag menade i typ en timma, haha nej men det var helt surt.. annars hade vi askul! :D cyklade hem sen, skulle kanske träffa maya ikväll men jag mår inte så bra, har ont i halsen och känner mig skittrött, ska kanske vila en stund..

fett långt inlägg det hära japp, haha aja, min sjuka dag. take care!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0