you cant make a rainbow without little rain


läppar hahahah

Godmorgoooon, asso fattar faktiskt inte vad jag gör uppe såhär tidigt .. har redan varit vaken i en timma, helt surt men men.. ska nog till Emilia idag och träffa henne och Issa :-D Får se vad vi gör hahah.. men ska börja fixa iordning nu och inte sitta och ruttna, har väckt hela huset sååå typiskt mig.
Kan inte hålla käften, igår satt jag och spelade in när jag pratade med mig själv i typ tio minuter. Sen tog jag bort det, asso nej det är inget fel på mig. Jag är som jag är hahah! När jag ändå är igång med allt babblande så kan jag ju passa på att säga att JAG HATAR SNÖ, det var vår i typ fyra dagar - sen kommer mer snö?! .. och inte lite heller, uuuusch! Hoppas att den försvinner nu i veckan. aaaaaa men hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0