(och jag står kvar på gränsen)

Skiter i bloggpaus och skiter i frågestund, men kommer nog inte hinna med bloggen lika mycket längre.

Asso har haft en superhelg än så länge!! Igår så följde My med mig hem direkt och vi åkte till lager 157 med min familj, köpte en tröja. Gillaaa. Där dampade vi runt och interjuvade massa randoms, "hej, heter du möjligtvis OSKKKKKKAR?!!!" dog av skratt där HAHAHAHAHA! Sen direkt när vi hade kommit hem, stack vi till My en snabbis och sen stack vi till ole dole doff med Ida, haha ännu mer OSKKKKKAR där! Sen kom Alva och Lina och sen stack jag, My, Ida, Alva och Lina till bion, Justin Bieber - never say never ♥, superbra film verkligen! Efter bion stack jag och My hem till mig och sen sov hon här, vi var vakna typ .. skitlänge och sen blev jag jättetrött och somnade med öppna ögon HAHA, så My bara fortsatte snacka med mig och sen väckte hon mig och bara "HALLÅ IDA?!" HAHA och då trodde jag att det var december och att det var lucia?
Ja. Ibland undrar jag lite över mig själv hahahaha.
Vi vaknade rätt sent idag och sen stack vi till ica en snabbis, och sen stack vi upp till samhället och låg och stekte i solen, så där låg vi i en timma ungefär och sen kom Alva och då stack vi till konsum en stund, sen stack vi vidare till dalen och matade ankor med godis HAHA. Superbra 2 dagar än sålänge, tack tjejer! ♥♥




BJUDER på 2 bilder från inatt.
usch som man kan se ut..
bilder tagna med my's kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0