Dag 02 - Tio sanningar om mig

1. Är livrädd för att bli lämnad, finns verkligen inga ord hur rädd jag är för det. Särskilt inte av de personer som betyder mest för mig.

2. Jag hatar, alltså verkligen hatar skitsnack. Seriöst ni förstår inte hur enormt mycket jag stör mig på när efterblivna randoms kommer från ingenstans och ska snacka skit, liksom ta tag i era egna problem istället för att lägga så mycket tid på andras? Och sen när de som dom har snackat skit om kommer, så låtsas man som ingenting. Haha så jäkla falskt, stå för det du säger eller håll käften och säg ingenting alls!

3. Jag får ryck rätt ofta och typ .. måste göra något hela tiden haha, om det är för tyst i ett rum tillexempel så måste jag göra någonting för att bryta tystnaden, så antingen så säger jag något helt retard eller så skriker jag rakt ut.. ehe aa, normalt!

3. Jag är nöjd med mitt liv.

4. Jag älskar mina vänner & min familj, ni är guldvärda!

5. Jag kan inte säga vidare andras "hemligheter", jag vet inte varför och det är ju bra, har aldrig kunnat gå vidare med någons förtroende för mig liksom, är inte sån.

6. När jag har tråkigt gör jag något med läpparna.

7. Kan inte ljuga, eller jo men inte bra, för om jag försöker så typ biter jag mig i läppen eller börjar skratta sönder. Haaaaaha.

8. Förväntar mig alltid för mycket..

9. När jag har riktigt riktigt tråkigt så kan jag spela in en film i typ tio minuter när jag snackar med mig själv...

10. Har dåligt självförtroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0