svar på gullig kommentar



svar: tack haha! egentligen så gör jag ingenting för att håret ska växa, jag klipper mig inte jätteofta men när jag väl gör det klipper jag topparna ganska rejält för att håret inte ska växa och bli slitet. har inte slingat det eller färgat det heller. alltså jag vet inte riktigt vad du menar med "fixar det" för jag fixar det inte precis, men jag tvättar håret varje dag på morgonen och ibland tvättar jag det 2 gånger, en gång på morgonen och en på kvällen. använder "fructis" shampoot och ett balsam som är mer proffs eller vad man säger, det är för längre och tjockare hår. typ.. använder inte hårspray eller något. det är naturligt typ, har det som det är och har aldrig gjort något för att ändra på det än så länge. :P


2 bilder från igår hehe

Kommentarer
Postat av: josephine

SV: visst!:-D<3

2011-04-17 @ 14:27:32
URL: http://josephineleekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0