my johansson!♥



Perfekt är du, älskar dig sjukt mycket hjärtat! Tack för att du är bäst och alltid finns där för mig när jag behöver det. Säg någon gång vi inte har skrattat tillsammans? Precis, ingen för vi skrattar alltid. Tänk framtiden vad bäst vi kommer ha! Och tänk det sjuka vi har gjort redan, våra ryck är speciella haha! Nej men du betyder verkligen sjukt mycket för mig och jag vill att du ska veta det, kommer alltid, exakt alltid finnas här för dig vad som än händer. Jag älskar dig korv, vad som än händer! ♥


Kommentarer
Postat av: my

ida, jag vet inte vad jag ska säga.

du är helt perfect & det kommer du alltid vara .

du är min bästavän & jag kommer alltid finnas där för dig i alla lägen.

jag älskar dig så sjukt mycket hjärtat !!

<3333333333333333333333333333333333333333

2011-04-03 @ 08:57:35
URL: http://myjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0