hiss och diss!

var ett tag sen som jag hissade & dissade, så aa! :)



* vädret ute!!
måste verkligen hissa vädret ute, jag älskar verkligen solen hihi.
men allvarligt, det är ju helt sjukt om man tänker efter, gå i bikini i april, sola och bli lite brun i april, kunna gå i bara shorts och linne? alltså hej vad kär jag är i sommaren! :-D

*ken ring
bästa svenska rapparen! älskar hans låtar, de har verkligen ett budskap och man tröttnar inte.
Ken Ring - Nu måste vi dra
Ken Ring - Kelian
Ken Ring - Ta det lugnt
Ken Ring - Äntligen hemma
lyssna!!


*mitt nya rum
älskar det! det är mycket större och ljusare.

*sommaren
ååååh, jag älskar verkligen sommaren! bästa årstiden på året, helt klart. älskar sena kvällarna, bada i havet, sola, bli brun, va med massa roliga människor och bara vara, och såklart .. sommarlovet!


* dissar verkligen falska människor riktigt hårt, finns inget värre. hatar verkligen skitsnack och falska rykten, kan inte folk bara bry sig om sitt egna och sluta förstöra för andra? förlåt, men vad är det för mening att få andra att hamna i skiten egentligen? ingen alls.

*DIG, och om DU ser det här, ta åt dig.
jag tror han vet vem han är, ingen behöver ta åt sig mer än honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0