ingen faller aldrig utan anledning.


P.diddy - Last night.

Hejsaaan, tänkte ta bloggpaus innan men så cpade mitt internet sönder och blogg.se klickades ner, och nu struntar jag i det. Känns onödigt, faktiskt.. haha. (: Min uppdatering känns ändå rätt sur så varför göra det sämre? Aja. Idag var jag och fikade med Ingrid. :)♥ klumpig som hon är trillade hon med brickan, asso fattar inte hur hon lyckas.. haha, skojar bara. Är minst lika klumpig själv hahaha. Hade massa kul med henne och det va bra att komma ut, satt hemma och hade lust att skita i verkligen allting. Vad skulle jag vara utan mina underbara vänner egentligen? Ni är guldvärda!! Känns väl bättre nu, är nog mest trött på den här hålan som jag bor i. Vill verkligen till Stockholm nu, bara komma iväg ett tag.

Nu blir det sängen! Är vråltrött och ska upp tidigt imorgon så jag hinner med allting, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0