Dag 4 - 10 saker du verkligen uppskattar


golligt!!

Jag uppskattar..
*verkligen mina underbara vänner, älskar er sjukt mycket nu och föralltid!
*verkligen min familj, älskar er obeskrivligt mycket.
*när andra bjuder på sig själv, stör mig på när man är med någon och så säger han/hon typ ingenting och bjuder inte alls på sig själv. så uppskattar verkligen när folket vågar bjuda på sig själva!!
*dansen, har fått massa självförtroende genom dansen och får liksom en känsla när man bara börjar köra igång, älskar det!
*gubben som kom på kexchoklad :)
*de senaste dagarna som har varit, feeeett bra! har haft sjukt kul med fina människor och har skrattat en massa, stekt i solen och bara haft det bra. och det gillas.
*att kunna skratta hahah, skulle dött om det inte gick att skratta.
*att jag börjar 7an efter sommaren!!
* min moder, haha. nej men jag uppskattar min mamma väldigt mycket, hon finns alltid där för mig och vill alltid mig mitt egna bästa.
*random folkssss, vad ska man säga? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0