Dag 3 - 10 saker jag hatar



• - .. falska människor.

• - .. när folk bara tänker på sig själva.

• - .. när man skämtar om typ hitler, hur vill man änns? han dödade miljoner människor och så finns det dom som skämtar om honom, det är bara respektlöst och äckligt.

• - .. blåbärsoppa, haha fråga inte men kan inte änns kolla på förpackningen. äckliiiigt.

• - .. när man förväntar sig något i typ en vecka och sen blir det inte av.

• - .. folk som ljuger hela tiden för att verka bättre än vad dom är.

• - .. att somna sent och vakna tidigt, bara för att jag blir helt skitsur då. xD

• - .. folk som är helt deprimerade hela tiden, okej alla har perioder då man inte orkar, men alltså när någon är helt negativ och bara går omkring och deppar exakt hela tiden orkar jag inte haha, jag är typ helt hyper och blir själv deppad när andra visar det, surt jaa.



Märkte att det inte blev 10 saker, men skitsamma. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0