Dag 09 - Två dagar jag längtar efter

Varför två? o:, längtar till sååå himla mycket just nu. Så ändrar rubriken till saker jag längtar efter istället. ;) Längtar verkligen tills jag åker till Stockholm i maj, saknar verkligen alla där och behöver komma dit nu! Sen längtar jag tills jag åker med min mobbade klass på klassresa till Göteborg, fattar ni vad kul eller?? Vi som aldrig åker någonstans typ.. och så längtar jag till sommarlovet, såhääääär mycket, tänk att bara kunna gå i shorts, linne, och solglasögon! Åh, kärlek. Längtar också tills jag börjar i 7an! Byter ju skola och massa, är fettaggad inför att få reda på de nya klasserna och allt! Älskar att saker kan förändras lite, älskar bra förändningar. Blir liksom bättre då, saker börjar rulla på och man kan börja om.


och så längtar jag till jag och den hära tönten ska sova över nu nån helg, minns inte vilken? haha. älskar dig nu och föralltid bästavän.♥♥

Kommentarer
Postat av: my

älskar dug med bästavän :P <33333333333333333

2011-04-08 @ 13:44:49
URL: http://myjohannsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0