bad uppdate hihihi

Okej fråga inte om rubriken för jag har ingen aning om det är rätt eller inte. xD Men jag har verkligen uppdaterat dåligt, sorry for that! Praoade igår igen, skitgulliga ungar där! Sen efter skolan följde jag med farmor upp till samhället och hjälpte henne att hitta en födelsedagspresent till min lillasyster. Köpte, eller aa fick ett linne. :) Sen när jag kom hem stack jag ut direkt med Ingrid Emilia och Issa, älskar vädret ute. ♥ Sen bestämde jag och Ingrid oss för att hon skulle sova hos mig, så vi stack till ica och sånt för att handla godis hihi. Vi sov skitdåligt inatt haha, stack ut för typ en timma sen och hoppade studsmatta i bara pyjamas. Normalt.. Jaja nu ska vi kolla på tv, hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0